en  

Menu

       

Nasze strony

       

Aktualnosci

  • 2015-01-08

Informacja dla BO ścieżka A- samozatrudnienie

Informujemy, iż do 10.02.2015 r.  należy złożyć  I rozliczenie wydatków objętych wsparciem pomostowym.

 W zestawieniu należy rozliczyć wydatki poniesione w okresie  od 22.12.2014 do 21.01.2015 r.

Obligatoryjnie należy rozliczyć zapłatę składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (ZUS) oraz pozostałe wydatki mieszczące się w katalogu wydatków wsparcia pomostowego zgodnie z umową na otrzymanie wsparcia pomostowego oraz Regulaminem przyznawania środków finansowych  na rozwój przedsiębiorczości projektu „NOWA PRACA!”.

W celu rozliczenia w/w wydatków  należy przedłożyć następujące dokumenty:

  1. Zestawienie wydatków objętych wsparciem pomostowym w oryginale( wzór w do pobrania poniżej).
  2. Kserokopię ZUS DRA (za miesiąc grudzień) poświadczoną za zgodność z oryginałem z pieczątką i podpisem na dzień złożenia dokumentów.
  3. Kserokopię wyciągu bankowego/ historii rachunku potwierdzającą dokonanie płatności za ZUS poświadczoną za zgodność z oryginałem z pieczątką i podpisem na dzień złożenia dokumentów.

I transza wsparcia została wypłacona z góry, natomiast kolejne transze będą wypłacane zgodnie z umową na otrzymanie wsparcia pomostowego do 20 dnia następnego miesiąca po przedstawieniu przez Beneficjenta rozliczenia za miesiąc poprzedni.

II transzy wsparcia pomostowego w wysokości 1680,00 zostanie zatem wypłacona do 20.02.2015 r.

Przypominamy, iż faktury rozliczone w ramach wsparcia  pomostowego powinny zostać opisane zgodnie z wzorem- do pobrania poniżej (co będzie przedmiotem weryfikacji przez Beneficjenta na kontroli  realizacji inwestycji w siedzibie firmy).

Poniżej w celu przypomnienia katalog wydatków objętych wsparciem pomostowym oraz wykaz wydatków, które w ramach wsparcia  pomostowego nie mogą zostać rozliczone zgodnie z zgodnie z umową na otrzymanie wsparcia pomostowego oraz Regulaminem przyznawania środków finansowych  na rozwój przedsiębiorczości.

 

ŚRODKI PRZEKAZYWANE W RAMACH WSPARCIA POMOSTOWEGO MOGĄ BYĆ PRZEZNACZONE NA:

    • zapłaty danin publicznoprawnych (w tym przede wszystkim składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne właściciela – dla osób ubezpieczających się w ZUS / KRUS, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne pracowników), z wyjątkiem kar i grzywien,
    • koszty administracyjne (w tym koszty czynszu lub wynajmu pomieszczeń w części bezpośrednio związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą),
    • koszty eksploatacji pomieszczeń (w tym m.in. opłaty za energię elektryczną, cieplną, gazową i wodę/ścieki, koszty wywozu nieczystości stałych, podatek od nieruchomości od zajmowanej powierzchni budynku na potrzeby prowadzenia działalności gospodarczej),
    • koszty opłat telekomunikacyjnych (Internet, telefon),
    • koszty usług pocztowych i kurierskich,
    • koszty usług księgowych,
    • koszty związane z ubezpieczeniem osób i/lub mienia związane bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą,
    • koszty usług prawnych,
    • koszty materiałów biurowych,
    • opłaty i przelewy bankowe,
    • koszty działań informacyjno – promocyjno – marketingowych,
    • koszty paliwa.

 

          ŚRODKI PRZEKAZYWANE W POSTACI WSPARCIA POMOSTOWEGO NIE MOGĄ BYĆ PRZEZNACZONE NA:

·         sfinansowanie wydatków, w stosunku do których wcześniej została udzielona pomoc publiczna lub które wcześniej były objęte wsparciem ze środków Wspólnoty Europejskiej (zakaz podwójnego finansowania tych samych wydatków),

·         zapłatę grzywien i kar wynikających z naruszenia przez beneficjenta pomocy przepisów obowiązującego prawa,

·         zapłatę kar umownych wynikłych z naruszenia przez beneficjenta pomocy umów zawartych
w ramach prowadzonej działalności gospodarczej,

·         zakup środków trwałych,

·         zakup materiałów do produkcji oraz zakup towarów z przeznaczeniem na sprzedaż,

·         pozostałe wydatki nie mieszczące się w katalogu wydatków kwalifikowanych w ramach wsparcia pomostowego.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

 

««

Wyszukiwarka

ok

Realizowane projekty


 




 



Fb


 
realizacja: ideo
"Pro Carpathia" 35-064 Rzeszów, ul. Rynek 16/1 | 017 852-85-26 | od 8:00 do 16:00 | Polityka Prywatności