en  

Menu

       

Nasze strony

       

Aktualności

  • 2013-07-08

Harmonogram

Poniżej przedstawiamy Harmonogram uczestnictwa w projekcie dla Beneficjentów z II naboru.

Terminy

Planowane zadania do realizacji

Kwiecień / Maj 2013

29.IV.2013 – 29.V.2013

Nabór uczestników do udziału w projekcie (20 dni roboczych) II NABÓR BO

REKRUTACJA

Czerwiec / Lipiec 2013

03. – 05.VI.2013

Pierwsza ocena Formalna Kart Zgłoszeniowych. 

05.VI.2013

Przesłanie do Kandydatów pism z błędami formalnymi (e-mail) do uzupełnienia w trybie 3 dni roboczych od dnia 06 do 10.VI.2013 włącznie.

11. – 12.VI.2013

Druga ocena Formalna Kart Zgłoszeniowych. Ogłoszenie listy wyników oceny formalnej kart zgłoszeniowych na stronie internetowej projektu (12.VI.2013).

13. – 21.VI.2013

Ocena merytoryczna poprawnych dokumentów rekrutacyjnych Kandydatów do udziału w projekcie (w godz. od 8:00 do 16:00)

21.VI.2013

Ogłoszenie Listy wyników oceny formalnej i merytorycznej z wskazaniem osób rekomendowanych do Testu badania predyspozycji przedsiębiorczych na stronie internetowej projektu.  

24.VI.2013 –02.VII.2013

Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych polegających na przeprowadzeniu w sposób indywidualny testu badania predyspozycji przedsiębiorczych (w godz. 08:00 do 18:00.

03.VII.2013

Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie.

04. - 09.VII.2013

Dostarczenie końcowych załączników rekrutacyjnych (4 dni robocze po ogłoszeniu wyników na www).

Lipiec/Sierpień 2013

19.VII.2013 –11.VIII.2013

Szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej (56 h)

Sierpień 2013

01. – 25.VIII.2013

Podstawowe doradztwo indywidualne z zakresu opracowania wniosku o wsparcie finansowe/pomostowe oraz biznes planu (6h/BO)

Sierpień / Wrzesień 2013

26.VIII.2013 – 9.IX.2013

Ogłoszenie i zamkniecie konkursu na składanie Wniosków o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego w godz. od 08:00 – 16:00 w Biurze Projektu w Rzeszowie (10 dni roboczych). UWAGA: Konkurs jest dla osób, które zakończyły udział w wsparciu szkoleniowo – doradczym.

Wrzesień 2013

10.-26.IX.2013

Ocena formalna i merytoryczna wniosków o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego przez KOW (do 14 dni roboczych, termin ten może ulec zmianie, max może zostać wydłużony do 21 dni roboczych) i ogłoszenie wyników wniosków.

Wrzesień / Październik 2013

27.IX.2013 - 03.X.2013

Składanie protestów od wyników oceny wniosków o udzielenie wsparcia finansowego przez Uczestników i ich ocena przez KOW. Termin może ulec wydłużeniu do max 10 dni roboczych.

Październik 2013

 

Ok. 18.X.2013

 

Ogłoszenie ostatecznej listy Wniosków o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego rekomendowanych do dofinansowania i zaakceptowanej przez WUP w Rzeszowie.

Ok. 21. – 25.X.2013

Rejestracja własnej działalności gospodarczej przez Uczestników projektu (5 dni roboczych)!!!! Dostarczenie dokumentów potwierdzających założenie firmy do Biura Projektu.

30.X.2013

Rozpoczęcie działalności gospodarczej przez Uczestników projektu, podpisanie umów o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego z Uczestnikami i wniesienie zabezpieczenia (weksel in blanco) w Biurze projektu.

X-XI.2013

Analiza specjalistycznych potrzeb szkoleniowych i doradczych.

Październik / Grudzień 2013

30.X-30.XII.2013

Realizacja inwestycji zgodnie z Biznes Planem (ok. 1,5 m-ca), w uzasadnionych przypadkach możliwość przedłużenia (30.X.2013 – 30.XII.2013)

Grudzień 2013

Max do 30.XII.2013

Składanie „Zestawień wydatków inwestycyjnych objętych dotacją” przez Uczestników projektu. (do 2 m-cy po otrzymaniu 80% zaliczki przyznanej dotacji inwestycyjnej)

Grudzień 2013 - Luty 2014

XII.2013 – II.2014

Kontrole realizacji projektów inwestycyjnych i prowadzenia działalności gospodarczej u Uczestników projektu przez Komisję Kontrolującą.

Październik 2013 – Kwiecień 2014

Comiesięczne wypłaty podstawowego wsparcia pomostowego (1500,00 zł/m-c)

   
   

Październik 2013 – Kwiecień 2014

Uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych i indywidualnym doradztwie specjalistycznym

Po 1 roku prowadzenia działalności

Kontrole prowadzenia działalności gospodarczej u Uczestników projektu przez Komisję Kontrolującą.

««

Wyszukiwarka

ok

Realizowane projekty


 




 



Fb


 
realizacja: ideo
"Pro Carpathia" 35-064 Rzeszów, ul. Rynek 16/1 | 017 852-85-26 | od 8:00 do 16:00 | Polityka Prywatności