Beneficjentom projektu z II naboru przypominamy, iż do 15.12.2013 r. należy złożyć zestawienie wydatków objętych wsparciem pomostowym (wzór załączony poniżej) za I okres rozliczeniowy tj. 30.10.2013 r. do 29.11 2013 r. wraz z załącznikami tj.
1. Oznaczona datą i potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia deklaracji ZUS DRA za dany miesiąc (za 10.2013 r.)
2. Oznaczone datą i potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie wyciągów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku, którego wniosek dotyczy.
3. Oznaczone datą i potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie faktur/ rachunków.
ZUS DRA oraz faktury/ rachunki powinny zostać opisane zgodnie z wzorem opisu zamieszczonym poniżej.
II transza wsparcia pomostowego zostanie wypłacona zgodnie z umową o udzielenie wsparcia pomostowego do 20.12.2013 r.