W związku z wygaśnięciem zobowiązań wynikających z umów na otrzymanie wsparcia finansowego i pomostowego zawartych w dniu 30.10.2013 r. a tym samym zakończeniem uczestnictwa w projekcie „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO!” przez Beneficjentów Pomocy z II naboru Beneficjent w dn. 03.11.2014 r.- 21.11.2014 r. tj. w ciągu 15 dni roboczych wydawał deklaracje wekslowe oraz weksle in blanco złożone w ramach projektu jako zabezpieczenia prawidłowej realizacji w/w umów. Dokumenty zostały odebrane przez 30 Beneficjentów Pomocy. 18 Beneficjentów Pomocy nie zgłosiło się po odbiór dokumentów.
Zgodnie z par. 4 ust. 2 pkt. 2 i ust. 3 umowy na otrzymanie wsparcia finansowego z dnia 30.10.2014 r., deklaracji wekslowej z dnia 30.10.2013 r., oraz par. 4 ust. 14 i ust. 19 „Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w projekcie „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO!”, dokumenty stanowiące zabezpieczenie umów na otrzymanie wsparcia finansowego i pomostowego z dnia 27.06.2013 r. Beneficjentów Pomocy, którzy nie zgłosili się w wyznaczonych przez Beneficjenta terminach, zostały zniszczone komisyjnie w dniu 08.12.2014 r. Z przebiegu posiedzenia Komisji sporządzono protokół (załączono poniżej).
««