INFORMACJA O DOSTARCZENIU OBOWIĄZKOWYCH ZAŁĄCZNIKÓW
PRZEZ OSOBY ZAKWALIFIKOWANE DO UDZIAŁU W PROJEKCIE
Informujemy, iż osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie pt. „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO!” z Listy podstawowej Kobiet i Mężczyzn zobowiązane są do dostarczenia w terminie do 4 dni roboczych od ogłoszenia list wyników na stronie internetowej (19.02.2013 r.) tj. do dnia 25 lutego 2013 roku załączników:
a) Deklaracja udziału w Projekcie oraz oświadczenia Kandydata do Projektu, zgodnie z załącznikiem nr 6 do Karty zgłoszeniowej do udziału w projekcie,
b) Oświadczenie o aktualności kryteriów kwalifikacyjnych zawartych przez Kandydata w Karcie zgłoszeniowej do udziału w projekcie zgodnie z „Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie” na dzień przystąpienia do projektu (podpisania Deklaracji udziału w projekcie), zgodnie z załącznikiem nr 7 do Karty zgłoszeniowej do udziału w projekcie,
Status kwalifikowalności Kandydata powinien zostać potwierdzony ponownie przez Kandydata na dzień podpisania Deklaracji uczestnictwa w projekcie. Niepotwierdzenie statusu kwalifikowalności Kandydata powoduje odrzucenie Kandydata z uczestnictwa w projekcie.
c) Oświadczenie o uczestnictwie tylko w 1 projekcie na rozwój przedsiębiorczości, zgodnie z załącznikiem nr 8 do Karty zgłoszeniowej do udziału w projekcie.
d) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nieposiadaniu zarejestrowanej działalności gospodarczej za okres co najmniej 12 miesięcy przed złożeniem Dokumentów rekrutacyjnych do dnia podpisania Deklaracji udziału w Projekcie.
Daty złożenia dokumentów przez poszczególnych Kandydatów wyszczególniono w tabeli poniżej. Należy zwrócić się do właściwego Urzędu Skarbowego o wydanie zaświadczenia obejmującego co najmniej 12 miesięcy przed podaną datą, np. Kandydat złożył dokumenty rekrutacyjne 25.01.2013 r. więc zaświadczenie powinno obejmować okres co najmniej od 26.01.2012 r.
e) Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w okresie ostatnich 3 lat budżetowych (w bieżącym roku kalendarzowym i 2 poprzednich latach kalendarzowych) wraz z kserokopiami zaświadczeń dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis w tym okresie, zgodnie z załącznikiem nr 10 do Karty zgłoszeniowej do udziału w projekcie na dzień przystąpienia do projektu (podpisania Deklaracji udziału w projekcie).
Wszystkie załączniki powinny być wypełnione ze zgodną datą – data wystawienia zaświadczenia z Urzędu Skarbowego.
Zgodnie z paragrafem 6 pkt. 38 Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie:
Kandydaci, którzy nie zostali zakwalifikowani w ramach pierwszego naboru uczestników, pozostają na pierwszej liście rezerwowej. Po drugim naborze listy rezerwowe mogą obejmować Kandydatów z pierwszego i drugiego naboru łącznie. W takiej sytuacji Kandydaci znajdujący się na liście rezerwowej z pierwszego naboru są zobowiązani złożyć w Biurze Projektu w terminie do 5 dni roboczych od ogłoszenia na stronie internetowej „Listy podstawowej uczestników i rezerwowej”, (tj. do dn. 26.02.2013 r.) pisemną decyzję o pozostaniu na liście rezerwowej lub rezygnacji z pozostania na liście rezerwowej w związku z chęcią ponownego złożenia dokumentów rekrutacyjnych w kolejnym naborze. Nie złożenie decyzji w tej sprawie w wymaganym terminie będzie rozumiane jako całkowita rezygnacja Kandydata z udziału w procedurach rekrutacyjnych w ramach projektu. W przypadku Kandydatów, którzy uzyskali taka samą liczbę punktów, zostaną oni uszeregowani na liście według wyższej liczby punktów zgodnie z § 6, ust. 24.
««