Beneficjent Ostateczny/Uczestnik projektu który realizując inwestycję może odzyskać poniesiony koszt podatku VAT, którego wysokość została zawarta w budżecie inwestycji zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających wydatkowanie całej kwoty odzyskanego podatku VAT na pokrycie wydatków związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą (inwestycyjnych jak i operacyjnych). W przypadku zakupu ŚRODKA TRANSPORTU należy przedstawić następujace dokumenty:
1. Kopie faktur lub innych dokumentów (umowa kupna - sprzedaży) księgowych potwierdzających zakup środka transportu.
2. Kopie wyciągów bankowych z rachunku Uczestnika projektu - Przedsiębiorcy potwierdzających dokonanie płatności.
3. Oświadczenie o służeniu tego środka transportu wyłącznie celom projektu.
4. Kserokopia karty pojazdu.
5. Kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu.
6. Kserokopia prawa jazdy.
7.Wystawioną przez sprzedającego deklarację określającą pochodzenie pojazdu (zawierającą m.in. datę zakupu, miejsce zakupu, dane zakupującego - jego nazwę i adres)
8. Wystawioną przez sprzedającego deklarację, że w okresie ostatnich siedmiu lat używany sprzęt nie został zakupiony ze środków pomocy krajowej bądź wspólnotowej.
Powyższe dokumenty należy donieść osobiście do Biura Projektu lub wysłać pocztą / kurierem na adres:
Biuro projektu: "Zatrudnij siebie i innych"
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia "Pro Carpathia"
ul. Gałęzowskiego 6/304
35-074 Rzeszów
««