ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Szanowni Państwo,
OPRACOWANIE GRY DYDAKTYCZNEJ, JAKO NARZĘDZIA PRZYCZYNIAJĄCEGO SIĘ DO WZROSTU ŚWIADOMOŚCI NT. RÓŻNORODNOŚCI BIOLOGICZNEJ
I. OPIS PROJEKTU
Celem ogólnym projektu jest promowanie różnorodności biologicznej, zwiększenia świadomości społecznej mieszkańców najbardziej cennych przyrodniczo terenów Podkarpacia nt. znaczenia tej bioróżnorodności poprzez m.in.: szkolenia z zakresu prowadzenia działalności w obszarze turystyki, prowadzonej zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, warsztaty przyrodnicze dla przewodników turystycznych, szkolenia dla młodzieży, inwentaryzację ścieżek przyrodniczych (podstawowa, aktywna forma edukacji środowiskowej),przygotowanie różnych narzędzi służących do popularyzacji różnorodności biologicznej Podkarpacia (wydawnictwa, gra dydaktyczna, filmy etc).
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Stowarzyszenie na Rzecz Promocji Rozwoju Podkarpacia „Pro Carpathia”
ul. Rynek 16/1, 35-064 Rzeszów
III. TRYB ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego w toku realizacji projektu „Zielone Podkarpacie” z zachowaniem zasady konkurencyjności.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- zapoznanie się z florą, fauną i całymi ekosystemami Karpat w układzie piętrowym
- zapamiętywanie preferencji glebowych i klimatycznych u poszczególnych roślin
- odnotowywanie powiązań między gatunkami roślin i zwierząt a siedliskami
- zwrócenie uwagi na wybrane elementy najcenniejszych zasobów karpackiej przyrody
- myślenie strategiczne w kontekście ekologicznych powiązań i procesów
Strategia gry ma być oparta na koncepcji planszowej, połączonej z kartami typowych siedlisk oraz strategicznie ważnych gatunków: unikatowych, chronionych, „naturowych”, a także tych szczególnie istotnych dla karpackich ekosystemów. Zarys przestrzennej gry przedstawiony w niniejszym zapytaniu ofertowym (Załącznik nr 2) stanowi koncepcję gry. Na etapie projektowania, doszczegóławiania i opracowywania zasad jej strategii dopuszcza się modyfikacje, rozwinięcie ww. elementów tak aby była ona spójna, logiczna i atrakcyjna dla graczy, po wcześniejszych ustaleniach z Zamawiającym.
Gra powinna zwierać na przykład następujące elementy: plansza graficzna, ok. 15-20 plansz z siedliskami (z dużymi zdjęciami zbiorowisk roślinnych), ok. 20-30 pionków z fauną, ok. 50 kart z karpacką florą, kostki do gry, kartonowa ruletkę.
Opracowanie gry uwzględnia również opracowanie regulaminu i zasad gry, zapewnienie zdjęć do poszczególnych plansz i szczegółową koncepcję gry.
««