en  
       

Nasze strony

       

O projekcie Centrum Informacji i Promocji


o projekcie

    

 

Projekt realizowany w ramach Programu Współpracy Przygranicznej Phare, Narodowy Program dla Polski 2003, Fundusz Małych Projektów. Stowarzyszenie PRO CARPATHIA było liderem projektu. Partnerem krajowym była Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna zaś partnerem zagranicznym Zakarpacki Fundusz Wspierania Przedsiębiorczości „TES Fund”.

Realizacja projektu rozpoczęła się w lipcu 2005 roku a jego zakończenie nastąpiło w czerwcu 2006 roku.

Celem projektu było stworzenie centrum / punktu informacyjno – szkoleniowego, który w przyszłości zostanie przekształcony w organizację samodzielną: instytucję wspierającą rozwój i promocję produktu turystycznego w regionie Karpat Północnych. Jednocześnie realizacja projektu umożliwiła dokonanie pierwszej kompleksowej analizy poziomu rozwoju produktu turystycznego w Bieszczadach polskich i ukraińskich oraz w Beskidzie Niskim, a także przygotowanie i opracowanie koncepcji rozwoju i promocji produktu turystycznego Karpat Północnych.

Szczegółowe cele projektu to:

(1) podniesienie poziomu kwalifikacji członków i personelu stowarzyszenia, zaangażowanych w przyszłości w realizację zadań polsko-ukraińskiego Centrum Informacji Turystycznej Karpat Północnych,

(2) techniczne przygotowanie centrum do realizacji założonych zadań (wyposażenie, opracowanie i uruchomienie strony internetowej), (3) stworzenie koncepcji promocji i rozwoju produktu turystycznego Karpat Północnych.

 

Bezpośrednimi beneficjentami projektu będą członkowie i personel stowarzyszenia, członkowie i personel Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz konsultanci partnera ukraińskiego. Natomiast pośrednimi beneficjentami będą firmy prowadzące działalność turystyczną w regionie Bieszczadów polskich i ukraińskich oraz w Beskidzie Niskim, jak również wspólnoty samorządowe zamieszkujące te obszary.

 

W ramach projektu:

  • powołane zostało Centrum Informacji i Promocji Turystyki Karpat Północnych;
  • opracowana została Strategia Promocji Centrum - PromKarpat;
  • przeprowadzone zostały szkolenia z zakresu:

    • zasad tworzenia strategii rozwoju turystyki na poziomie regionalnym (Polska Agencja Rozwoju Turystyki, Tomasz Majka);

    • kreowania produktów turystycznych (Polska Agencja Rozwoju Turystyki, Tomasz Majka);

    • turystyki jako czynnika rozwoju terenów przygranicznych (Lokalna Organizacja Turystyczna – Elżbieta Sikorska);

    • jakości obsługi ruchu turystycznego jako wyznacznik regionalnego produktu turystycznego (Instytut Turystyki i Rekreacji Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie - dr Krzysztof Borkowski);

  • zorganizowano konferencję, pod patronatem Wiceministra Rozwoju Regionalnego Pana Władysława Ortyla, poświęconą między innymi prezentacji założeń strategii działania Centrum Informacji i Promocji Karpat. Tematem przewodnim konferencji była: „Turystyka instrumentem rozwoju pogranicza polsko-ukraińskiego”;

  • powstała strona interenetowa poświęcona min. turystyce karpackiej- www.karpaty.turystyka.pl;

     

     

    Centrum Informacji i Promocji Turystyki Karpat Północnych

       
  • Wyszukiwarka

    ok

    Realizowane projekty


     




     



    Fb


     
    realizacja: ideo
    "Pro Carpathia" 35-064 Rzeszów, ul. Rynek 16/1 | 017 852-85-26 | od 8:00 do 16:00 | Polityka Prywatności