Ogłoszenie naboru „Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego wraz z podstawowym wsparciem pomostowym”
w ramach projektu pt. „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!”
w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich
Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia „Pro Carpathia” zaprasza Uczestników projektu pt. „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!” do składania „Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego wraz z podstawowym wsparciem pomostowym” w ramach konkursu. Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego i wniosków o podstawowe wsparcie pomostowe będzie można składać od dnia 16 do 29 lipca 2013 r. (w dni robocze od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8.00 do 16.00 w Biurze Projektu (Rzeszów, ul. Gałęzowskiego 6 – pokój nr 318).
Informujemy, że wnioski można składać osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem Uczestnika projektu, dokładnymi danymi adresowymi oraz nazwą wsparcia o jakie ubiega się Uczestnik projektu (wzór opisu koperty poniżej).
W przypadku dokumentów złożonych za pośrednictwem poczty lub kuriera, liczy się data wpływu wniosku do Biura Projektu. Potwierdzeniem wpływu wniosku będzie przesłanie potwierdzenia wraz z podaniem numeru wniosku i datą wpływu. Uczestnik Projektu może złożyć wniosek tylko jeden raz.
Informujemy, że Wniosek o udzielenie wsparcia finansowego wraz z aktualnymi załącznikami jest dostępny na stronie internetowej projektu na http://www.procarpathia.pl/pl/projekty/krajowe_realizowane/praca_na_wlasny_rachunek_szansa_/dokumenty_do_pobrania/ w DOKUMENTACH DO POBRANIA – WNIOSEK O UDZIELENIE WSPARCIA FINANSOWEGO.
Wymagania formalne odnośnie przygotowania wniosku o wsparcie finansowe:
§ wniosek (formularz wniosku oraz załączniki) należy przygotować w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał plus kopia),
§ komplet dokumentów powinien być trwale spięty (w skoroszyt z dziurkami),
§ wszystkie pola w dokumentach powinny być wypełnione. W miejsce pól, które nie mają zastosowania, należy wpisać „nie dotyczy”,
§ dokumenty powinny być wypełnione elektronicznie, w języku polskim,
§ oryginały dokumentów powinny być podpisane czytelnie przez Uczestnika projektu,
§ oryginały dokumentów powinny być parafowane na każdej stronie,
§ za kopię dokumentów uważa się kserokopię oryginału lub dodatkowy oryginał dokumentu,
§ kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem,
§ powinny być załączone wszystkie wymagane załączniki.
Do Wniosku o przyznanie wsparcia finansowego należy załączyć zgodnie z aktualnym „Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości projektu „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!” następujące dokumenty:
1. Kopia dokumentu potwierdzającego wykonanie usługi szkoleniowo – doradczej.
2. Kopia dokumentu zawierającego PESEL Beneficjenta pomocy.
3. Biznes plan na okres 2 lat działalności przedsiębiorstwa w wersji papierowej i elektronicznej oraz oświadczenie o zgodności wersji papierowej z elektroniczną.
4. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, która ma być objęta jednorazową dotacją inwestycyjną na rozwój działalności (szczegółowy kosztorys inwestycji oraz harmonogram wydatków) wraz ze szczegółowym uzasadnieniem konieczności poniesienia wydatków inwestycyjnych objętych wnioskiem.
5. Oświadczenie o nieotrzymaniu, w roku kalendarzowym, w którym Beneficjent pomocy przystępuje do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych pomocy de minimis z różnych źródeł i w różnych formach lub Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w roku kalendarzowym w którym Beneficjent pomocy przystępuje do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych wraz z kserokopiami zaświadczeń o pomocy de minimis wystawionymi przez podmioty udzielające pomocy wydane na podstawie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.[1]
6. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r., poz. 311).
7. Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego lub Oświadczenie o rezygnacji z ubiegania się o podstawowe wsparcie pomostowe.
Do Wniosku o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego należy załączyć zgodnie z aktualnym „Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości projektu „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!” następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o nieotrzymaniu, w roku kalendarzowym, w którym Beneficjent pomocy przystępuje do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych pomocy de minimis z różnych źródeł i w różnych formach lub Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w roku kalendarzowym w którym Beneficjent pomocy przystępuje do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych wraz z kserokopiami zaświadczeń o pomocy de minimis wystawionymi przez podmioty udzielające pomocy wydane na podstawie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.[2]
2. Oświadczenie o nie skorzystaniu z innej pomocy dotyczącej tych samych wydatków kwalifikowanych, na które udzielana jest pomoc de minimis.
3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r., poz. 311).
WZÓR OPISU KOPERTY
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia „Pro Carpathia”
Biuro Projektu „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!”
ul. Gałęzowskiego 6/318
35-074 Rzeszów
Imię i Nazwisko Uczestnika składającego wniosek
Adres Uczestnika składającego wniosek
Numer NAK Uczestnika składającego wniosek
WNIOSEK O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO WRAZ Z PODSTAWOWYM WSPARCIEM POMOSTOWYM
Projekt pt.: „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!”
|
««