en  

Menu

       

Nasze strony

       

AKTUALNOŚCI

  • 2013-08-12

HARMONOGRAM II EDYCJA

Harmonogram udziału w projekcie

pt. „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!”[1]:

Terminy

Działania dla osób zakwalifikowanych w ramach II-go naboru

kwiecień 2013

02 – 29.IV.2013

nabór uczestników do udziału w projekcie (20 dni roboczych)

Kwiecień - czerwiec 2013

30 IV – 04.VI 2013

ocena kart zgłoszeniowych i ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie (20 dni roboczych, termin ten może zostać wydłużony do max. 25 dni roboczych), dostarczenie końcowych załączników rekrutacyjnych (4 dni robocze po ogłoszeniu listy na www)

czerwiec 2013

10 – 28 VI 2013

szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla każdego uczestnika projektu (56 h)

czerwiec – lipiec 2013

26 VI – 15 VII 2013

doradztwo indywidualne z zakresu opracowania biznes planu na uruchomienie własnej firmy dla każdego uczestnika projektu (6 h/BO)

lipiec 2013

16 – 29 VII 2013

ogłoszenie naboru wniosków o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego (10 dni roboczych) dla osób, które zakończyły udział w wsparciu szkoleniowo - doradczym

Lipiec - sierpień 2013

30 VII – 16 VIII 2013

ocena formalna i merytoryczna wniosków o udzielenie wsparcia finansowego  i pomostowego przez KOW (13 dni roboczych, termin ten może zostać wydłużony do max. 21 dni roboczych) i ogłoszenie wyników oceny wniosków

sierpień - wrzesień 2013

19 – 26 VIII 2013

 

składanie protestów od wyników oceny wniosków udzielenie wsparcia finansowego przez Uczestników i ich ocena przez KOW (6 dni roboczych, termin ten może zostać wydłużony do max. 10 dni roboczych)

I poł. IX 2013

(ok. 11-17 IX 2013)

ogłoszenie ostatecznej listy wniosków o udzielenie wsparcia finansowego  i pomostowego rekomendowanych do dofinansowania             i zaakceptowanej przez WUP w Rzeszowie

REJESTRACJA DZIAŁALNOŚĆI GOSPODARCZEJ PRZEZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU (5 dni)!

Dostarczenie dokumentów potwierdzających założenie firmy do Biura Projektu

Wrzesień 2013

23 IX 2013

ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚĆI GOSPODARCZEJ PRZEZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU, podpisanie umów o udzielenie wsparcia finansowego                     i pomostowego z Uczestnikami i wniesienie zabezpieczenia (weksel in blanco) w Biurze Projektu

II poł. IX 2013

analiza specjalistycznych potrzeb szkoleniowych i doradczych

Wrzesień - listopad 2013

IX - XI 2013

realizacja inwestycji zgodnie z biznes planem (2 m-ce), w uzasadnionych przypadkach możliwość przedłużenia

listopad 2013

XI 2013

składanie „Zestawień wydatków inwestycyjnych objętych dotacją” przez Uczestników projektu (do 2 miesięcy po otrzymaniu 80% zaliczki przyznanej dotacji inwestycyjnej)

Grudzień 2013

XII 2013

kontrole realizacji projektów inwestycyjnych i prowadzenia działalności gospodarczej u Uczestników projektu przez Komisję Kontrolującą

wrzesień 2013 – luty 2014

comiesięczne wypłaty podstawowego wsparcia pomostowego (1 500,00zł /m-c) po przedłożeniu przez Uczestnika w Biurze Projektu „Comiesięcznego zestawienia wydatków objętych wsparciem pomostowym”, wypłata I transzy z góry

październik 2013 – luty 2014

uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych ( 2 szkolenia x 8 h)                      i indywidualnym doradztwie specjalistycznym (6 h /BO)

po 1 roku prowadzenia firmy

Kontrole  prowadzenia działalności gospodarczej u Uczestników projektu przez Komisję Kontrolującą

 



[1] Harmonogram ma charakter roboczy i terminy poszczególnych działań mogą ulec niewielkim przesunięciom

 

 

««

Wyszukiwarka

ok

Realizowane projekty


 




 



Fb


 
realizacja: ideo
"Pro Carpathia" 35-064 Rzeszów, ul. Rynek 16/1 | 017 852-85-26 | od 8:00 do 16:00 | Polityka Prywatności