Terminy
|
Działania dla osób zakwalifikowanych w ramach II-go naboru
|
kwiecień 2013
|
02 – 29.IV.2013
|
nabór uczestników do udziału w projekcie (20 dni roboczych)
|
Kwiecień - czerwiec 2013
|
30 IV – 04.VI 2013
|
ocena kart zgłoszeniowych i ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie (20 dni roboczych, termin ten może zostać wydłużony do max. 25 dni roboczych), dostarczenie końcowych załączników rekrutacyjnych (4 dni robocze po ogłoszeniu listy na www)
|
czerwiec 2013
|
10 – 28 VI 2013
|
szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla każdego uczestnika projektu (56 h)
|
czerwiec – lipiec 2013
|
26 VI – 15 VII 2013
|
doradztwo indywidualne z zakresu opracowania biznes planu na uruchomienie własnej firmy dla każdego uczestnika projektu (6 h/BO)
|
lipiec 2013
|
16 – 29 VII 2013
|
ogłoszenie naboru wniosków o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego (10 dni roboczych) dla osób, które zakończyły udział w wsparciu szkoleniowo - doradczym
|
Lipiec - sierpień 2013
|
30 VII – 16 VIII 2013
|
ocena formalna i merytoryczna wniosków o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego przez KOW (13 dni roboczych, termin ten może zostać wydłużony do max. 21 dni roboczych) i ogłoszenie wyników oceny wniosków
|
sierpień - wrzesień 2013
|
19 – 26 VIII 2013
|
składanie protestów od wyników oceny wniosków udzielenie wsparcia finansowego przez Uczestników i ich ocena przez KOW (6 dni roboczych, termin ten może zostać wydłużony do max. 10 dni roboczych)
|
I poł. IX 2013
(ok. 11-17 IX 2013)
|
ogłoszenie ostatecznej listy wniosków o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego rekomendowanych do dofinansowania i zaakceptowanej przez WUP w Rzeszowie
REJESTRACJA DZIAŁALNOŚĆI GOSPODARCZEJ PRZEZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU (5 dni)!
Dostarczenie dokumentów potwierdzających założenie firmy do Biura Projektu
|
Wrzesień 2013
|
23 IX 2013
|
ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚĆI GOSPODARCZEJ PRZEZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU, podpisanie umów o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego z Uczestnikami i wniesienie zabezpieczenia (weksel in blanco) w Biurze Projektu
|
II poł. IX 2013
|
analiza specjalistycznych potrzeb szkoleniowych i doradczych
|
Wrzesień - listopad 2013
|
IX - XI 2013
|
realizacja inwestycji zgodnie z biznes planem (2 m-ce), w uzasadnionych przypadkach możliwość przedłużenia
|
listopad 2013
|
XI 2013
|
składanie „Zestawień wydatków inwestycyjnych objętych dotacją” przez Uczestników projektu (do 2 miesięcy po otrzymaniu 80% zaliczki przyznanej dotacji inwestycyjnej)
|
Grudzień 2013
|
XII 2013
|
kontrole realizacji projektów inwestycyjnych i prowadzenia działalności gospodarczej u Uczestników projektu przez Komisję Kontrolującą
|
wrzesień 2013 – luty 2014
|
comiesięczne wypłaty podstawowego wsparcia pomostowego (1 500,00zł /m-c) po przedłożeniu przez Uczestnika w Biurze Projektu „Comiesięcznego zestawienia wydatków objętych wsparciem pomostowym”, wypłata I transzy z góry
|
październik 2013 – luty 2014
|
uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych ( 2 szkolenia x 8 h) i indywidualnym doradztwie specjalistycznym (6 h /BO)
|
po 1 roku prowadzenia firmy
|
Kontrole prowadzenia działalności gospodarczej u Uczestników projektu przez Komisję Kontrolującą
|