WYNIKI OCENY WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA FINANSOWEGO I POMOSTOWEGO ZŁOŻONYCH PRZEZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!” W RAMACH KONKURSU NR 2 (16-29.07.2013 r.):
Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym tj. 16.08.2013 r. zamieszczamy wyniki oceny wniosków o przyznanie wsparcia finansowego w ramach naboru nr 2 ogłoszonego w dniach od 16 do 29 lipca 2013 roku dla II tury Uczestników projektu. Poniżej zamieszczamy Listę rankingową 29 wniosków rekomendowanych do dofinansowania (Załącznik nr 1), listę rezerwową 8 wniosków (Załącznik nr 2) oraz listę wniosków odrzuconych(2 wnioski) z powodu uzyskania mniej niż 60% punktów ogółem i / lub w każdym z kryteriów oceny od I do V (Załącznik nr 3).
Zgodnie z par. 9 ust. 1 i 2 „Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości” Wnioskodawca, którego wniosek nie znalazł się na głównej liście wniosków rekomendowanych do dofinansowania i jednocześnie któremu nie została pomniejszona kwota dofinansowania zakupów inwestycyjnych na etapie oceny merytorycznej, posiada prawo do wniesienia odwołania od oceny merytorycznej biznes planu dokonanej przez Komisję Oceny Wniosków. Poniżej zamieszczamy listę wniosków, których Wnioskodawcy posiadają prawo do złożenia odwołania od oceny merytorycznej biznes planu (Załącznik nr 4)
PROCEDURA ODWOŁAŃ OD OCENY MERYTORYCZNEJ BIZNES PLANU:
Odwołanie o ponowną weryfikację wniosku w zakresie oceny merytorycznej i dodatkowymi wyjaśnieniami (informacjami) dotyczącymi zakresu przedsięwzięcia składane jest w terminie do 4 dni roboczych licząc od dnia następnego po otrzymaniu informacji telefonicznie i e-mailowo o wyniku oceny w dniu 16.08.2013 r. tj. od dnia 19 do dnia 22 sierpnia 2013 roku. Odwołania będą przyjmowane w Biurze Projektu „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!” na ul. Gałęzowskiego 6/319, lokal 318 w Rzeszowie w godz. 8:00-16:00 na formularzu „Odwołania od oceny biznes planu” (wzór formularza do pobrania poniżej, odwołanie składane jest w 2 egzemplarzach). Informacja o wyniku oceny jest przesyłana dodatkowo w wersji papierowej. Odwołanie nie może dotyczyć rozszerzenia biznes planu o nowe treści. Nie zachowanie tego warunku będzie skutkowało nie przyjęciem odwołania. Wszystkie zarzuty względem oceny powinny zostać ujęte w jednym odwołaniu. Jeżeli zdaniem Wnioskodawcy ocena została przeprowadzona niezgodnie z więcej niż jednym kryterium oceny wniosku, w odwołaniu należy wskazać wszystkie te kryteria. Odwołanie powinno odnosić się tylko i wyłącznie do negatywnie ocenionych aspektów biznes planu. Rozpatrzenie odwołań od oceny biznes planu powinno się zakończyć w ciągu 5 dni roboczych od wpłynięcia odwołania. Ponowna ocena biznes planu będzie dokonywana przez losowo wybranych członków KOW, którzy nie uczestniczyli w jego pierwszej ocenie. Powtórna ocena biznesplanu jest oceną wiążącą ostateczną, od której nie przysługuje odwołanie. Ostateczne zamknięcie listy uczestników projektu kwalifikujących się do otrzymania dotacji możliwe jest po rozpatrzeniu wszystkich odwołań od oceny biznesplanu. W przypadku uwzględnienia odwołań lista podstawowa wniosków rekomendowanych do dofinansowania zostanie zaktualizowana o wartości kwoty przypadającej na odwołania w danej edycji (tj. max 3 dotacje).
Ponadto informujemy, że na tym etapie w wyniku rekomendacji 29 wniosków do dofinansowania powstały oszczędności. Po rozpatrzeniu wszystkich odwołań od oceny merytorycznej biznes planów zostanie podana końcowa kwota oszczędności, która zgodnie z paragrafem 8 ust. 14 Regulaminu przyznawania środków finansowych zostanie połączona z oszczędnościami powstałymi w I edycji, a ewentualne dodatkowe dotacje zostaną przyznane po połączeniu listy rezerwowej z pierwszego i drugiego naboru w kolejności najwyższej liczby uzyskanych punktów.
Jednocześnie informujemy, że po zakończeniu procedury odwołań Instytucja Pośrednicząca (Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie) ma prawo wnieść zastrzeżenia do przedłożonej przez KOW listy wniosków w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania ww. dokumentów. „Ostateczna lista wniosków rekomendowanych do dofinansowania” zostanie zamieszczona na stronie internetowej projektu po upływie tego terminu, a każdy Uczestnik projektu zostanie pisemnie poinformowany o wynikach oceny złożonego wniosku oraz przyznaniu bądź nie dofinansowania.
Po akceptacji listy rankingowej przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie osoby, które znalazły się na liście rankingowej będą proszone o dostarczenie niezbędnych dokumentów do przygotowania umowy (oryginał i kopia). Każda z ww. osób zostanie wówczas poinformowana o terminie złożenia załączników do umowy o przyznanie wsparcia finansowego i terminie rejestracji działalności gospodarczej:
§ Zaktualizowany harmonogram rzeczowo – finansowy inwestycji (jeśli dotyczy)[1],
§ Kopia dokumentu poświadczającego zarejestrowanie działalności gospodarczej wraz z numerem REGON i NIP (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej),
§ Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA lub ZUS ZFA/ZPA) / KRUS,
§ Kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie jako płatnika podatku VAT (jeśli dotyczy),
§ Oświadczenie o kwalifikowalności VAT,
§ Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis na dzień podpisania umowy w bieżącym roku kalendarzowym oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych.
§ Oświadczenia do umowy na otrzymanie wsparcia finansowego.
§ Zabezpieczenie zwrotu przyznanych środków finansowych na rozpoczęcie i prowadzenie działalności gospodarczej.
««