WYNIKI OCENY WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA FINANSOWEGO I POMOSTOWEGO ZŁOŻONYCH PRZEZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!” W RAMACH KONKURSU NR 2 PO ODWOŁANIACH
Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym tj. 27.08.2013 r. zamieszczamy wyniki oceny wniosków o przyznanie wsparcia finansowego w ramach naboru nr 2 ogłoszonego w dniach od 16-29.07.2013 roku dla II tury Uczestników projektu po rozpatrzeniu wszystkich złożonych odwołań od oceny merytorycznej biznes planów z dnia 26.08.2013 roku. Poniżej zamieszczamy Listę rankingową 32 wniosków rekomendowanych do dofinansowania (Załącznik nr 1), listę rezerwową wniosków (Załącznik nr 2) oraz listę wniosków odrzuconych z powodu uzyskania mniej niż 60% punktów ogółem i / lub w każdym z kryteriów oceny od I do V (Załącznik nr 3).
Jednocześnie przypominamy, że po zakończeniu procedury odwołań Instytucja Pośrednicząca (Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie) ma prawo wnieść zastrzeżenia do przedłożonej przez KOW listy wniosków w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania ww. dokumentów. „Ostateczna lista wniosków rekomendowanych do dofinansowania” zostanie zamieszczona na stronie internetowej projektu po upływie tego terminu, a każdy Uczestnik projektu zostanie pisemnie poinformowany o wynikach oceny złożonego wniosku oraz przyznaniu bądź nie dofinansowania.
Po akceptacji listy rankingowej przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie (ok. 11.09.2013 roku) osoby, które znalazły się na liście rankingowej będą proszone o dostarczenie niezbędnych dokumentów do przygotowania umowy (oryginał i kopia). Każda z ww. osób zostanie wówczas poinformowana o terminie złożenia załączników do umowy o przyznanie wsparcia finansowego i terminie rejestracji działalności gospodarczej:
§ Zaktualizowany harmonogram rzeczowo – finansowy inwestycji (jeśli dotyczy)[1],
§ Kopia dokumentu poświadczającego zarejestrowanie działalności gospodarczej wraz z numerem REGON i NIP (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej),
§ Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA lub ZUS ZFA/ZPA) / KRUS,
§ Kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie jako płatnika podatku VAT (jeśli dotyczy),
§ Oświadczenie o kwalifikowalności VAT,
§ Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis na dzień podpisania umowy w bieżącym roku kalendarzowym oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych.
§ Oświadczenia do umowy na otrzymanie wsparcia finansowego.
««