en  

Menu

       

Nasze strony

       

AKTUALNOŚCI

  • 2013-08-27

WYNIKI OCENY MERYTORYCZNEJ ODWOŁAŃ (Nabór II)

WYNIKI OCENY WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA FINANSOWEGO I POMOSTOWEGO ZŁOŻONYCH PRZEZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PRACA NA WŁASNY RACHUNEK SZANSĄ WEJŚCIA NA RYNEK PRACY!” W RAMACH KONKURSU NR 2 PO ODWOŁANIACH

 Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym tj. 27.08.2013 r. zamieszczamy wyniki oceny wniosków o przyznanie wsparcia finansowego w ramach naboru nr 2 ogłoszonego w dniach od 16-29.07.2013 roku dla II tury Uczestników projektu po rozpatrzeniu wszystkich złożonych odwołań od oceny merytorycznej biznes planów z dnia 26.08.2013 roku. Poniżej zamieszczamy Listę rankingową 32 wniosków rekomendowanych do dofinansowania (Załącznik nr 1), listę rezerwową wniosków (Załącznik nr 2) oraz listę wniosków odrzuconych z powodu uzyskania mniej niż 60% punktów ogółem i / lub w każdym z kryteriów oceny od I do V (Załącznik nr 3).

 Jednocześnie przypominamy, że po zakończeniu procedury odwołań Instytucja Pośrednicząca (Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie) ma prawo wnieść zastrzeżenia do przedłożonej przez KOW listy wniosków w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania ww. dokumentów. „Ostateczna lista wniosków rekomendowanych do dofinansowania” zostanie zamieszczona na stronie internetowej projektu po upływie tego terminu, a każdy Uczestnik projektu zostanie pisemnie poinformowany o wynikach oceny złożonego wniosku oraz przyznaniu bądź nie dofinansowania.

 Po akceptacji listy rankingowej przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie (ok. 11.09.2013 roku) osoby, które znalazły się na liście rankingowej będą proszone o dostarczenie niezbędnych dokumentów do  przygotowania umowy (oryginał i kopia). Każda z ww. osób zostanie wówczas poinformowana o terminie złożenia załączników do umowy o przyznanie wsparcia finansowego i terminie rejestracji działalności gospodarczej:

§  Zaktualizowany harmonogram rzeczowo – finansowy inwestycji (jeśli dotyczy)[1],

§  Kopia dokumentu poświadczającego zarejestrowanie działalności gospodarczej wraz z numerem REGON i NIP (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej),

§  Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA lub ZUS ZFA/ZPA) / KRUS,

§  Kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie jako płatnika podatku VAT (jeśli dotyczy),

§  Oświadczenie o kwalifikowalności VAT,

§  Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis na dzień podpisania umowy w  bieżącym roku kalendarzowym oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych.

§  Oświadczenia do umowy na otrzymanie wsparcia finansowego.

[1] W przypadku, gdy harmonogram zawarty we Wniosku o przyznanie wsparcia finansowego wymagał aktualizacji.

 

««

Wyszukiwarka

ok

Realizowane projekty


 




 



Fb


 
realizacja: ideo
"Pro Carpathia" 35-064 Rzeszów, ul. Rynek 16/1 | 017 852-85-26 | od 8:00 do 16:00 | Polityka Prywatności